Dags för nytt inlägg =)

Kände att det var ett bra tag sen..men jag har faktiskt inte haft nån lust lr tid....
Jag har haft fullt upp:P festat typ varje helg i 3 mån nu och jag har varit förskyld varje helg..så jag han aldrig frisk...så nu ska jag ta det lugnt som faan tills jag blivit friskt osen jävlar =D=D jag har oxå hittat världens bästa granne =D vi sitter uppe hos henne varje dag mellan 22:30 till typ 02:00  eftersom hennes kille jobbar så vi spelar Yatzy och kollar på film o käkar god mat, vi har så mkt genensamt så dä ä inte sant XD
Osså har ja fått mamma hund nu med eftersom hon inte kunde ha honom kvar av vissa anledningar....men jag älskar den lilla hårbollen så det e inga problem att han e min nu..han va ju endå min första hund=)
Min råtta Bill har dött med....så jag funderar på att avliva dom andra 2 eftersom det verkar vara nån sjukdom dom har...
Letar lägenhet gör jag med i mängder nu...ska kolla på en imorgon på väster..men jag tror inte jag tar den, jag vill helst ha o sockebitarna[Brunnsviksallèn], dom husen e gulliga ^^ och fina =)
Jag har även tagit mammas dator nu eftersom hon bor med Jocke nu och han inte har nått internet så tyckte hon inte att hon hade nån användning av den.
färgat håret lila har ja gjort med ^^


En gammal fest bild:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0