Jag har boooring!

jag sitter just nu o lyssnar på musik o gör typ inget..jag har precis snackat med madde...vet inte riktigt hur länge..men mindre än vanligt...hon somnade nästan i örat på mig..SOM VANLIGT XD haha
Ehhm..jag borde väll igentligen sova men jag e inte trött..bara seg i kroppen, har ju varit barnvakt och sen hjälpt 2 pers o flyttat och sen handlat...han faktiskt innan som stängde vid 10 :P fast jag fick ju stressa :P ja köpte MASSOR Ben&Jerrys glass :D 
Nu sitter jag o camar med....ehhmm.. vad faan heter hon XD Ajja whatever XD hon e rolig iallaf :P
Hon ville att ja skulle komma till örebro på nånting..men jag har inte råd :/ Annars hade jag faan hängt påXD

ajja nu har ja inte boring längreXD inlägget tog la en timme o skriva [från o till]
Bjuder la på en bild från när madde sminkade mig:

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0