Duktig!

Idag har jag varit duktig o städat :P det behövdes :P
Nu ska jag laga lite mat så jag har o bara värma imorrn...ska iväg sen vid 10 till Madde o hennes kompis o kolla på film...

Jag snackade med Alex förut och hon sitter fast på en camping med hennes pappa...hon får inte gå iväg nånstans själv för att hennes pappa inte vill att hon ska gå till en speciell kille som hon träffade där XD Jag tycker såå synd om henne XD hehe..hon och den kille kanske ska komma till mig och stanna i ca 2 veckor :P det blir nog kul :P

Michelle har jag oxå snackat med..och hon har fått se sin bebis på UL nu :P hon började gråta..hon tyckte det va helt fantastiskt...hon har spytt i sin papperskorg IGEN XD hon e för slö för o orka hinna till toaletten...men ialla...hon ville inte veta könet eftersom Morgan inte var med [pappan till barnet] hon ville att han skulle va med när dom fick reda på det...

Imorrn ska jag på kalas..Min kusin fyller år..vet inte riktigt hur gammal hon blir...dom ska ha kalaset i sommarstugan som litter ute på väster nånstans...

Den korta på bilden är det som fyller år:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0