1 Februari

Yees..då är då detta MIN månad har jag bestämt...ALLT ska gå bra..+ att jag fyller den 28:de så nu MÅSTE jag kämpa på ordentligt för att bättra på mitt sketna liv..hahaXD..Osså nu tävling på anamia med som jag va tvungen o va med i för att peppa mig själv=)gick bara ner ca 5 kg förra månaden:/ MEN jag vann endå förra tävlingen..yääy för mig:D

Osså va jag ju hos mamma idag, va tvungen o hjälpa henne med hennes kaninXD....O råttan hon tagit hand om i ca 1 vecka nu ska jag köpa=) eftersom jag har 3 st råttor tillXD funderar på o döpa om den från Linus till typ Jörg lr nååXD..lr döpa Gordon till Jörg o Linus till Gordon:P..blir ju mer rätt då eftersom mina andra råttor heter Bill o Tom och e söner till Gordon..nää nu blev dä krångligt till o me för mig....

Peace yo :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0