Weeiii

Nu har jag kommit hem från karin som jag åkte till runt 6 för vi skulle käka middag med mormor osså....vi drack lite cider....
Sen när Wilma gått o lagt sig så drack vi mer cider och groggar o lite vin osså och käkade chips o godis o lite annat....vi lyssnade på musik..mormor blev lite lullig för när hon skulle gå hem så sa ingalill att hon va lite mer vinglig än vanligt ^^ ASKUL XD hahaha
Sen när mormor hade gått hem så drack vi ännu mer :P jag o karin rökte typ helatiden o ingalill klagade XD

Ajja..lite bilder :

Wilma :


Ingalill och mormor :


Jag med cider [vet jag ser jättepluffsig ut men det e faktiskt klänningen som vikt sig] :


Lite grejjer [och Karin] :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0