Weeehhoooo

Asså shiit :P Jag snackade nyss med Michelle från Skåne xD hon e bara fööööörr bäst =) Ja har nog faan aldrig snackat med nån som henne innan alltså, hon e lugnt den bästa människan på jorden ^.^ Hon o jag e sååå lika till sättet :P Och fuck va kul vi ska ha när hon kommer te Motala :P

O hur det går med maten..det går toppen =) Igår åt jag på Hugos..Tacobuffe XS[Dock bara för att Chatrine inte skull bärja klaga på mig] o det kostade bara 75 kr endå....dagen innan det åt jag köttfärssås och makaroner:P[jag e såå varieranade >.<] och idag nada :D Här har ni en bild på hur ja se ut...lr rättare sagt min mage bara >.<
Hmm..Kul iallaf att jag har hela 2 st som läser min blogg xD hehe..bättre än ingen :P

Peace out =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0