Barnvakt!

Jag har inte skrivit nått på ett tag eftersom mitt internet har trasslat för mig....men nu sitter jag hos min moster och är barnvakt åt hennes dotter Wilma som preis har gått o lagt sig efter en flera timmars lång spelkväll ^.^...
Idag har jag varit på Davids konfirmation och då blev det massor onyttig mat XD menmen..dä ä ju lördag ^.^

Michelle ringde med förut....vi skippar att enns försöka spara ihop pengar till en resa till ett annat land för att se TH...vi kommer inte lyckas endå..utan hon kommer att komma hit till Motala iallaf och festa arslet av sig XD hehe...

Jag har gått igenom alla kanalerna dom har här [typ 1000] och det finns INGET att se...och dom kanalerna som brukar ha bra filmer ä dä ju porr på nu >.< menmen...jag kommer la på nått att se XD [kommer INTE att bli porr iallaf XD] Slutar väll med att ja tuppar av lr nå :P

Men som sagt....checka kanaler en gång till lr tuppa av..få se vad det blir....

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0