1 Vecka

Nu har det gått en vecka sedan jag började med min "viktminskningsblogg".
Det har faktiskt gått bra tycker jag....idag har jag ätit en drickyoghurt till frukost runt halv 12...en slags kaka på jobbet, hmm...lite gratäng hos mamma och nyss en halv macka till kvällsmat[den andra halvan gjorde jag till råttorna].
Jag har gått ner 2 kg så jag väger nu alltså 58 kg..träningen har ändrats lite nu eftersom jag har fått problem med min fot till: 100 situps 50 benböjningar, 50 armhävningar och 500 hopp och bara gå ut med vovven på kiss o bajs rundor....
Några nya mätningar har jag inte gjort änn..tänkte att jag mäter en gång i månaden så att det faktiskt syns skillnad då förhoppningsvis...
Vore ju trevligt om jag fick en kommentar om det är någon mer som läser än bara 2 st XD känner mig lite mobbad jue^.^

Buh-bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0